Niniejsza polityka dotycząca plików cookie odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, należących do Ostre Reklamy - Adamowski Michał. 

Przez korzystanie ze stron i aplikacji wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą polityką. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron oraz aplikacji.

Co to są ciasteczka?

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, "długość życia" ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia) oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

Do czego używamy ciasteczek?

Używamy ciasteczek w różnych celach: by strony i aplikacje działały szybciej i by były łatwiejsze w użyciu, aby lepiej dopasować treści i reklamy do twoich oczekiwań i zainteresowań oraz do zbierania anonimowych statystyk, które pomagają w poprawianiu funkcjonalności i zawartości stron i aplikacji. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.

warunki zakupów

Sklep

Sklep internetowy izzi rolety działający pod adresem izzirolety.pl prowadzony jest przez firmę

BTC Bartłomiej Tylka

NIP: 735-282-23-19

REGON: 380894129

ul. Kolejowa 30b 

34-470 Czarny Dunajec 

Tel.: (+48) 570 093 242 

Email: biuro@izzirolety.pl

Warunki realizacji zamówienia

1. Klientem sklepu izzirolety.pl mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie

2. Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony

internetowej izzirolety.pl. Klient składa zamówienie, wskazując na produkt, którym jest

zainteresowany i konfigurując go według własnego życzenia w ramach dostępnych opcji

konfiguratora.

3. Wybrany i skonfigurowany pro dukt zostaje zamówiony za pomocą opcji „DO KOSZYKA”,

a następnie w części „ZAMÓWIENIE”, wskazuje adres odbioru i płatności za zamówienie.

4. Aby dokonać zakupów w Sklepie Internetowym izzirolety.pl nie jest potrzebna rejestracja

5. Klient składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze

Sklepem Internetowym izzirolety.pl

6. W zamówieniu, Klient wskazuje:

1. zamawiany towar lub towary, jego (ich) konfigurację i ilość sztuk

2. adres, na jaki ma być dostarczony towar

3. uwagi: np. adres na jaki ma zostać wystawiona faktura, specjalne warunki

zamówienia etc.

4. sposób płatności

5. Dane kontaktowe: numery telefonów, faxu i email

7. Po złożeniu zamówienia generowany jest unikatowy NUMER ZAMÓWIENIA, który w

jednoznaczny sposób identyfikuje zamówienie. Numer ten jest niezbędny do dokonania

płatności za zamówiony towar oraz jest pomocny w kontaktach z Działem Obsługi Klienta

8. Klient ma możliwość złożenia zamówienia na większą ilość towaru (zamówienia hurtowe

powyżej 50 szt.) tylko po wcześniejszej konsultacji z Działem Obsługi Klienta izzirolety.pl

telefonicznie (tel. (+48) 570 093 242) bądź mailowo pod adresem: biuro@izzirolety.pl.

9. Dostawa zamówionego towaru zostanie zrealizowana tylko wtedy, kiedy zamawiany

towar znajduje się w magazynie Sklepu Internetowego izzirolety.pl oraz możliwa jest

wybrana przez Klienta konfiguracja (warunki techniczne).

10. Zamówienie jest realizowane na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.

11. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili otrzymania płatności na konto Sklepu

Internetowego izzirolety.pl i skutecznym potwierdzeniu zamówienia u Klienta.

12. Sklep Internetowy izzirolety.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru

lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia,

wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy.

13. W przypadku braku w magazynie części produktów objętych zamówieniem Klienta lub

niemożliwością wykonania wybranej konfiguracji, Sklep Internetowy izzirolety.pl wysyła do

Klienta wiadomość, na adres email Klienta, wskazany w formularzu zamówieniowym lub

dzwoni na podany w zamówieniu numer telefonu kontaktowego, z informacją, jaki towar i

w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość zawiera także prośbę o podjęcie przez

Klienta decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie zamówienia.

14. Klient, w sytuacji opisanej w poprzednim punkcie, w zależności od sytuacji może:

1. zrezygnować z realizacji zamówienia w całości

2. wyrazić zgodę na wydłużenie czasu oczekiwania na realizację całego zamówienia

3. podzielić zamówienie na mniejsze transze

4. wyrazić zgodę na modyfikację konfiguracji zamówionych towarów

5. W przypadku podzielenia zamówienia spowodowanego brakiem produktów w

magazynie, Klient ponosi tylko koszty dostarczenia pierwszej przesyłki. Koszty

dostarczenia pozostałych przesyłek wynikających z nowych zamówień

powstałych z podzielenia zamówienia pierwotnego, ponosi Sklep internetowy

izzirolety.pl.

6. W sytuacji niemożliwości skontaktowania z Klientem lub braku odpowiedzi w

terminie 48 godzin, co do dalszego postępowania w sprawie zamówienia, Sklep

Internetowy izzirolety.pl w zależności od sytuacji może:

7. zrealizować zamówienie Klienta w całości z wydłużeniem czasu dostawy

8. zrealizować zamówienie Klienta w całości po podzieleniu zamówienia na kilka

zamówień według czasu dostępności towaru i według swego uznania

9. zrealizować zamówienie Klienta częściowo i dostarczyć towar, który jest w

momencie realizacji zamówienia dostępny w Magazynie Centralnym, a pozostałą

część zamówienia anulować

10. anulować zamówienie Klienta w całości.

Ceny

1. Sklep Internetowy izzirolety.pl zamieszcza informacje na temat swojej oferty na stronie

izzirolety.pl i oferuje towary znajdujące się w bazie sklepu, za pośrednictwem Internetu

2. Ceny na stronie Sklepu Internetowego izzirolety.pl:

1. zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich

2. zamieszczone przy oferowanym produkcie nie zawierają informacji na temat

kosztów przesyłki

3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie Sklepu Internetowego

izzirolety.pl przy produkcie w chwili składania zamówienia przez Klienta

4. W przypadku zmiany konfiguracji danego produktu po złożeniu zamówienia Sklep

izzirolety.pl zastrzega sobie prawo do zmiany ceny

5. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest na stronie

izzirolety.pl, po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy

płatności

6. Sklep Internetowy izzirolety.pl zastrzega sobie prawo do dokonania na bieżąco i bez

uprzedzenia zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i

odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży.

7. W przypadku zmiany ceny spowodowanej zmianą konfiguracji Klient zostanie uprzedzony

o tym fakcie przed przystąpieniem do realizacji zamówienia

Modyfikacja zamówienia

1. Zmian w zamówieniu Klient może dokonywać, do momentu przystąpienia do realizacji

zamówienia.

2. Ponieważ produkty w sklepie izzirolety.pl produkowane są na indywidualne zlecenie

Klienta nie ma możliwości anulowania lub zmiany zamówienia po rozpoczęciu procesu

produkcyjnego

3. Zmian można dokonać wyłącznie kontaktując się z Działem Obsługi Klienta izzirolety.pl

telefonicznie (tel. (+48) 570 093 242) bądź mailowo: biuro@izzirolety.pl.

4. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości zamówienia. Jeżeli zapłata za towar została

dokonana z góry to zwrot należności nastąpi na konto Klienta, z którego płatność została

dokonana w ciągu 14 dni roboczych. Jeżeli Klient nie posiada własnego konta

bankowego należność zostanie zwrócona przekazem pocztowym

Dostawa

1. Czas wysłania zamówienia wynosi do 10 dni roboczych. Jest to orientacyjny czas liczony

od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili przekazania zamówienia do

wysłania przez Firmę Kurierską. Czas realizacji całego zamówienia jest podawany z

uwzględnieniem terminu skompletowania wszystkich zamówionych towarów.

2. Zamówienie będzie dostarczone za pośrednictwem Firmy Kurierskiej pod wskazany w

formularzu zamówieniowym adres pocztowy

3. Istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru osobiście - bezpośrednio w sklepie

stacjonarnym

4. Dokładny koszt dostawy jest określony w części „TWÓJ KOSZYK”

5. Czas dostawy kurierskiej wynosi ok. 1 - 2 dni robocze

6. Sklep Internetowy izzirolety.pl nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy

zawiniony przez Firmę Kurierską

Płatności

1. Zapłaty za towar, który ma być dostarczony można dokonać osobiście gotówką, kartą,

przelewem bankowym, przelewem elektronicznym lub przekazem pocztowym

2. Płatności można dokonać:

1. kartami płatniczymi: VISA, MasterCard, Diners Club International, JCB

2. elektronicznym transferem bankowym większości banków w Polsce

3. tradycyjnym przelewem bankowym

3. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zakończeniu przez Klienta procesu

składania zamówienia w Sklepie Internetowym izzirolety.pl i wpływie płatności na konto

izzirolety.pl

4. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za

pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego payu.pl

5. Szczegółowe informacje na temat realizacji płatności, zabezpieczeń oraz zasad

przetwarzania i przechowywania danych uzyskanych w procesie płatności znajdują się na

stronie payu.pl

Gwarancja i reklamacje

1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie Internetowym izzirolety.pl podlegają wymianie,

jeśli:

1. posiadają wady fabryczne

2. zostały uszkodzone mechanicznie w czasie transportu

3. towar jest niezgodny z produktem wyszczególnionym w zamówieniu

2. Towary zakupione w Sklepie Internetowym izzirolety.pl nie podlegają wymianie, jeśli:

1. posiadają różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta

(kolor, proporcje, itd.)

2. zostały uszkodzone mechanicznie w trakcie nieprawidłowego montażu lub

użytkowania

3. zostały uszkodzone wskutek długotrwałego działania czynników jak wilgoć,

nasłonecznienie etc.

4. nie były poddawane właściwej okresowej konserwacji

3. W przypadku towaru, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek

udzielił gwarancji, Klient ma do wyboru dwa sposoby reklamowania niezgodności

zakupionego towaru z umową:

1. Klient ma możliwość reklamowania towaru u sprzedawcy jakim jest Sklep

Internetowy izzirolety.pl;

2. skorzystanie z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku

Klient reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego

gwarancji) a Sklep Internetowy izzirolety.pl jest tylko pośrednikiem przekazującym

reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do

serwisu gwarancyjnego albo do Sklepu Internetowego izzirolety.pl. Sklep

Internetowy izzirolety.pl nie ma prawa odmówienia w pośredniczeniu przy

procedurze gwarancyjnej

4. Sklep Internetowy izzirolety.pl w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji

Klienta i powiadomi go o sposobie jej załatwienia

5. Warunkiem koniecznym, aby Sklep Internetowy izzirolety.pl rozpatrzył reklamację jest:

1. dostarczenie do firmy BTC Bartłomiej Tylka reklamowanego towaru wraz z

fakturą, dokumentem zwrotu / reklamacji i oryginalnym opakowaniem

2. posiadanie przez towar wad fabrycznych.

6. W przypadku odesłania reklamacji do BTC Bartłomiej Tylka za pośrednictwem POCZTY

POLSKIEJ (paczka ekonomiczna) Sklep Internetowy izzirolety.pl zwróci należności za

przesyłkę. Warunkiem zwrotu jest podanie numeru konta bankowego klienta, dla paczek

opłacanych przy odbiorze lub w sklepie stacjonarnym

7. Reklamacje można również składać w sklepie stacjonarnym.

8. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep Internetowy izzirolety.pl

wymieni Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy lub, jeśli Klient wyrazi taką

wolę – Sklep Internetowy izzirolety.pl zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14

dni roboczych od daty otrzymania reklamacji

9. Kotwica W przypadku, gdy Sklep Internetowy izzirolety.pl nie posiada w magazynie

towaru podlegającemu wymianie, Klient otrzyma zwrot należności za reklamowany towar

w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji

10. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 1 roku od daty zakupu o ile w ciągu

miesiąca od momentu stwierdzenia niezgodności towaru zawiadomi Sklep Internetowy

izzirolety.pl.

Zwroty

1. Towary zakupione za pośrednictwem Sklepu Internetowego izzirolety.pl nie podlegają

zwrotowi. Towary te są produkowane w pojedynczych egzemplarzach i według

indywidualnych ustaleń z klientem (produkcja dedykowana dla zamawiającego). Z tego

względu towary nie podlegają przepisom mówiącym o możliwości zwrócenia towarów

zamówionych przez Internet w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dane osobowe

1. Dokonując zakupów w Sklepie Internetowym izzirolety.pl Klient wyraża jednocześnie

zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu Internetowego

izzirolety.pl oraz na ich przetwarzanie do celów marketingowych.

2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych

osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób

trzecich.

3. Zgodne z ww. Ustawą, Klienci Sklepu internetowego izzirolety.pl mają prawo do wglądu

do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia.

4. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia

Klienta przez Sklep Internetowy izzirolety.pl

5. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sklepu Internetowego izzirolety.pl nie są

przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji zamówienia.

6. Zaprzestanie przechowywania danych osobowych odbiorców przesyłek następuje po

dostarczeniu przesyłki, po rozpatrzeniu reklamacji, bądź po upływie terminu w jakim

reklamacja może być rozpatrzona, chyba że Klient wyrazi zgodę na zachowanie przez

izzirolety.pl jego danych osobowych po upływie wyżej wymienionych terminów.

Postanowienia końcowe

1. Obecność produktu i jego konfiguratora w cenniku Sklepu Internetowego izzirolety.pl nie

oznacza dostępności towarowej i możliwości realizacji zamówienia.

2. Konfigurator produktu umożliwia wybranie konfiguracji, jednak z przyczyn technicznych

nie wszystkie wybrane przez Klienta konfiguracje mogą zostać zrealizowane - w takim

wypadku Klient zostanie powiadomiony o tym fakcie w trakcie potwierdzenia zamówienia

przez Sklep Internetowy izzirolety.pl.

3. Sklep Internetowy izzirolety.pl nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez serwery

pocztowe przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta w zamówieniu

oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na

komputerze Klienta (filtry antyspamowe).

4. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.)

nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w Sklepie Internetowym

izzirolety.pl. Aby uniknąć takich sytuacji istnieje możliwość otrzymania próbnika kolorów -

w tej sprawie prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta izzirolety.pl

5. Sklep Internetowy izzirolety.pl dokłada należytej staranności, aby treść oferty sprzedaży

towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość

wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji (np. zdjęć, cen, konfiguracji, itd.) –

ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie potwierdzenia zamówienia

przez Sklep Internetowy izzirolety.pl.

6. Ceny podane w Sklepie Internetowym izzirolety.pl są ważne tylko w ofercie internetowej

(nie obowiązują w sklepach stacjonarnych) i nie podlegają dodatkowym rabatom, które

mogą w danym czasie obowiązywać w sklepach stacjonarnych.

7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu

Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej

oraz zmianie Kodeksu cywilnego i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz

o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

8. Wszystkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży przez Sklep Internetowy

izzirolety.pl są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone

na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej.

9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1 listopada 2016.

10. Sklep Internetowy izzirolety.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie

zmiany niniejszych Warunków i Zasad sprzedaży obowiązują od daty opublikowania ich

na stronie http://www.izzirolety.pl.

11. Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów mogących powstać na tle

wykonywania postanowień niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy miejscowo i

rzeczowo dla siedziby firmy BTC Bartłomiej Tylka.